طالع بینی روزانه و طالع بینی ازدواج و فال حافظ اصلی با تفسیر
نوشته شده توسط : نقره جات

 

طالع بینی روزانهباید به طالع بینی روزانه یا طالع بینی ازدواج اعتماد کرد؟

 
در ابتدای کار و قبل از گفتن هر چیزی بهتر آن است که شناخت خوبی از مسئله مورد نظر پیدا کنیم پس در این جا اول به بیان تعریفی صحیح از طالع بینی ازدواج و طالع بینی روزانه می پردازیم . تعریفی ساده که برای معرفی طالع بینی آورده شده است را در این جا مطرح می نماییم :
طالع بینی عبارتست از عاملی فیزیکی و یا پدیده ای که از اثرات امواج یا نیروهای بین کرات به وجود آمده است که بر روی آدمی و موجودات دیگر اثرات خاص ذهنی و روانی را دارا می باشد . نکته قابل توجه در رابط با این موضوع این است که این نیروها و تاثیرات بر گفتار آدمی نیز اثر می گذارد چه برسد به اعمال و کردار وی .
پس نکته ای که در این جا وجود دارد این است که نباید به راحتی از مسئله طالع بینی ازدواج و علاوه بر آن از مسائلی هم چون دیگر طالع بینی ها که از آن می توان به طالع بینی روزانه اشاره نمود به راحتی از آن ها گذشت و آن ها را مورد توجه قرار نداد و نادیده گرفت . چرا که بعضی از افراد به راحتی بر روی این گونه مسائل به راحتی هر چه تمام تر خط بطلان کشیده و نادیده می انگارند .
 
 

فال حافظ اصلی،فال حافظ با تفسیراسرار نهفته در فال حافظ اصلی با تفسیر

 

یکی از بزرگ ترین و پر آوازه ترین شاعران ایرانی حافظ شیرازی می باشد که این شخص صاحب فال حافظ اصلی ان چیزی را که در پنهان و آشکار وجود دارد را از یکدیگر جدا نمی پندارد لکن آن ها را یکی می داند و از هم دیگر هم جدا نمی داند .
او می تواند آن چیزی را که معشوق شاهد آن می باشد در صورت نبودن نیز آن را درک نماید . این که حافظ چه می بیند و آن چیزی را که برای ما بیان می دارد کاری آسان و بدیهی نیست و بایستی که حافظ و کلام او را شناخت تا بتوان از اسرار درون سینه او آگاه گشت .
او با فال حافظ اصلی ( که همان فال حافظ با تفسیر ) می باشد و دیوان حافظ در بین تمامی شعرا و بزرگان ادبی چنان مقام بالا و مرتبه ای بلند را دارد که بر هیچ یک از آن ها پوشیده نیست و بسیاری از افراد به عدم فهم جایگاه او اقرار کرده اند ولی نکته قابل توجه در این جا این است که مردمی که شاید از نظر فهم مسائل ادبی در جایگاه بالایی نباشند با فال حافظ رابطه بسیار صمیمی دارند که انگار سال ها با او در یک جامعه زندگی می کردند .
در این بین فال حافظ اصلی نه تنها در میان فارسی زبانان ایرانی بلکه در میان فارسی زبانان سراسر جهان شناخته شده است و بی آن که مقام والا و جایگاه بلند این شاعر و عارف بلندآوازه ایرانی را بشناسند از صمیم قلب فال حافظ با تفسیر پر محتوای آن را می گیرند تا چاره کارشان را در یابند و از دو راهی و سردرگمی بیرون آیند . اینان آن چنان به حافظ اعتقاد دارند که سرنوشت خود را با فال حافظ اصلی رقم می زنند و دل به وی می سپارند .




:: برچسب‌ها: فال حافظ اصل،فال حافظ با تفسیر،فال حافظ اصلی،طالع بینی روزانه،طالع بینی ازدواج،طالع بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: